Všeobecné obchodné podmienky doučovacieho centra Freedu

I. Úvodné ustanovenia

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP") upravujú vzťahy medzi centrom vzdelávania Freedu, s.r.o., so sídlom Černockého 5A, 831 53 Bratislava, IČO: 35967366 (ďalej len "Freedu") a jeho klientmi (ďalej len "Klient").
  2. Freedu poskytuje vzdelávacie služby vo forme doučovania detí, mládeže a dospelých, ako aj prípravy na prijímacie skúšky na základné, stredné a vysoké školy.
  3. Aktuálna ponuka kurzov je zverejnená na internetovej stránke www.freedu.sk.

II. Objednávanie a uzatvorenie zmluvy

  1. Klient si vyberie kurz a odošle elektronickú prihlášku prostredníctvom webovej stránky Freedu.
  2. Zmluvný vzťah vzniká dohodnutím podrobností kurzu a doručením potvrdenia prihlášky (ďalej len "Potvrdenie") zo strany Freedu na e-mail klienta.
  3. Objednávka sa stáva záväznou uhradením kurzovného poplatku v stanovenej lehote.
  4. Platí nevyvrátiteľná domnienka, že zaplatením kurzu Klient súhlasí s VOP a udeľuje súhlas so spracovaním svojich osobných údajov uvedených v prihláške.
  5. Freedu si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku bez udania dôvodu.

III. Platobné podmienky

  1. Cena kurzu je uvedená na webovej stránke Freedu alebo v aktuálnom cenníku.
  2. Platba prebieha vopred bankovým prevodom alebo inou dohodnutou formou.
  3. Splatnosť kurzovného je 7 dní od potvrdenia prihlášky, pokiaľ sa strany nedohodnú inak.
  4. V prípade oneskorenej platby si Freedu vyhradzuje právo na prerušenie poskytovania služieb.
  5. Nezaplatením kurzovného v stanovenej lehote dochádza k automatickému zrušeniu zmluvného vzťahu.

IV. Storno podmienky a neúčasť na kurze

  1. Zrušenie individuálnej lekcie
    • Klient môže zrušiť individuálnu lekciu bez poplatku najmenej 4 hodiny pred jej konaním.
    • Pri neskoršom zrušení sa lekcia považuje za odučenú a poplatok sa nevracia.
  2. Zmeškané hodiny v skupinových kurzoch
    • Pri skupinových kurzoch nie je možné požiadať o náhradnú hodinu ani vrátenie alikvotnej časti kurzovného za zameškané hodiny.
  3. Zrušenie celého kurzu
    • Pred začiatkom kurzu:
      • Zrušenie najneskôr 14 dní pred začiatkom → vrátime 100 % kurzovného.
      • Zrušenie menej ako 14 dní pred začiatkom → vrátime 90 % kurzovného, zvyšných 10 % pokrýva administratívne náklady.
    • Pred začiatkom kurzu:
      • Zrušenie do 14 dní od začiatku → vrátime 50 % kurzovného.
      • Po 14 dňoch od začiatku kurzu nie je možné požiadať o vrátenie kurzovného.
  4. Mimoriadne situácie
    • Zrušenie hodiny alebo predčasné ukončenie kurzu pre závažný osobný dôvod sa posudzuje individuálne.
    • Za závažné osobné dôvody sa nepovažuje zmena pracovných alebo študijných povinností klienta.
  5. Zmena kurzu a povinnosti Freedu
    • Ak sa do kurzu prihlási menej ako 5 účastníkov, Freedu si vyhradzuje právo kurz neotvoriť. V takom prípade bude prihlásenému klientovi ponúknutý iný termín kurzu rovnakého typu.
    • Ak sa hodina kurzu nemôže uskutočniť z dôvodov na strane Freedu, Freedu má povinnosť informovať klienta a zabezpečiť náhradný termín.

V. Ochrana osobných údajov

  1. Freedu spracováva osobné údaje klientov len na účely poskytovania vzdelávacích služieb a na marketingové účely.
  2. Osobné údaje nebudú poskytované tretím stranám bez súhlasu klienta.
  3. Všetky osobné údaje sú spracovávané v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.

VI. Práva a povinnosti zmluvných strán

  1. Freedu sa zaväzuje:
    • Poskytovať služby na odbornej úrovni.
    • Prideľovať kvalifikovaných lektorov a lektorky k jednotlivým kurzom a vyhradzuje si právo na ich zmenu aj počas trvania kurzu.
    • Informovať klientov o organizačných zmenách.
  2. Klient sa zaväzuje:
    • Dodržiavať pokyny lektorov/lektoriek a prevádzkový poriadok.
    • Uhradiť cenu kurzu v stanovenej lehote.
    • Nenarušovať priebeh výučby nevhodným správaním.
  3. V prípade hrubého porušenia disciplíny, ak Klient svojím správaním ohrozuje zdravie alebo majetok ostatných účastníkov kurzu alebo zamestnancov Freedu, alebo závažným spôsobom narušuje priebeh kurzu, je Freedu oprávnené od zmluvy odstúpiť. V takomto prípade nemá vylúčený Klient nárok na vrátenie alikvotnej sumy kurzu.
  4. V prípade nespokojnosti s lektorom, alebo lektorkou má klient právo požiadať o jeho náhradu, ak Freedu zistí opodstatnenosť nespokojnosti.
  5. Freedu a Klient sa môžu dohodnúť v priebehu kurzu na organizačných zmenách.

VII. Reklamácie a sťažnosti

  1. Klient môže podať reklamáciu v prípade, že poskytované služby nezodpovedajú dohodnutým podmienkam.
  2. Reklamácie je nutné podať písomne na kontaktné údaje Freedu.
  3. Freedu sa zaväzuje vybaviť reklamáciu do 30 dní od jej doručenia.

VIII. Záverečné ustanovenia

  1. Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť od 01.01.2025.
  2. Freedu si vyhradzuje právo na zmeny týchto VOP, ktoré budú platné od momentu ich zverejnenia na webovej stránke.
  3. Právne vzťahy neupravené týmito VOP sa riadia platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.

Kde nás nájdete

Doučujeme prezenčne na dvoch pobočkách v Bratislave alebo online.

Kontaktujte nás

mailom na freedu@freedu.sk

telefonicky PONDELOK – PIATOK

od 9.00 do 17.00

Osobné stretnutie s koordinátorkou ohľadom platby alebo inej požiadavky si prosím, dohodnite vopred mailom na freedu@freedu.sk.

  • Patrónka, Westend Tower

    13. posch., zastávka „Patrónka“

  • Nové mesto, Myhive Tower (VIVO!)

    3. posch., zastávka „MiÚ Nové Mesto“

  • Online, Slovensko aj celý svet

    aplikácia MS Teams