Všeobecné obchodné podmienky doučovacieho centra Freedu
I. Úvodné ustanovenia
- Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP") upravujú vzťahy medzi centrom vzdelávania Freedu, s.r.o., so sídlom Černockého 5A, 831 53 Bratislava, IČO: 35967366 (ďalej len "Freedu") a jeho klientmi (ďalej len "Klient").
- Freedu poskytuje vzdelávacie služby vo forme doučovania detí, mládeže a dospelých, ako aj prípravy na prijímacie skúšky na základné, stredné a vysoké školy.
- Aktuálna ponuka kurzov je zverejnená na internetovej stránke www.freedu.sk.
II. Objednávanie a uzatvorenie zmluvy
- Klient si vyberie kurz a odošle elektronickú prihlášku prostredníctvom webovej stránky Freedu.
- Zmluvný vzťah vzniká dohodnutím podrobností kurzu a doručením potvrdenia prihlášky (ďalej len "Potvrdenie") zo strany Freedu na e-mail klienta.
- Objednávka sa stáva záväznou uhradením kurzovného poplatku v stanovenej lehote.
- Platí nevyvrátiteľná domnienka, že zaplatením kurzu Klient súhlasí s VOP a udeľuje súhlas so spracovaním svojich osobných údajov uvedených v prihláške.
- Freedu si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku bez udania dôvodu.
III. Platobné podmienky
- Cena kurzu je uvedená na webovej stránke Freedu alebo v aktuálnom cenníku.
- Platba prebieha vopred bankovým prevodom alebo inou dohodnutou formou.
- Splatnosť kurzovného je 7 dní od potvrdenia prihlášky, pokiaľ sa strany nedohodnú inak.
- V prípade oneskorenej platby si Freedu vyhradzuje právo na prerušenie poskytovania služieb.
- Nezaplatením kurzovného v stanovenej lehote dochádza k automatickému zrušeniu zmluvného vzťahu.
IV. Storno podmienky a neúčasť na kurze
- Zrušenie individuálnej lekcie
- Klient môže zrušiť individuálnu lekciu bez poplatku najmenej 4 hodiny pred jej konaním.
- Pri neskoršom zrušení sa lekcia považuje za odučenú a poplatok sa nevracia.
- Zmeškané hodiny v skupinových kurzoch
- Pri skupinových kurzoch nie je možné požiadať o náhradnú hodinu ani vrátenie alikvotnej časti kurzovného za zameškané hodiny.
- Zrušenie celého kurzu
- Pred začiatkom kurzu:
- Zrušenie najneskôr 14 dní pred začiatkom → vrátime 100 % kurzovného.
- Zrušenie menej ako 14 dní pred začiatkom → vrátime 90 % kurzovného, zvyšných 10 % pokrýva administratívne náklady.
- Pred začiatkom kurzu:
- Zrušenie do 14 dní od začiatku → vrátime 50 % kurzovného.
- Po 14 dňoch od začiatku kurzu nie je možné požiadať o vrátenie kurzovného.
- Pred začiatkom kurzu:
- Mimoriadne situácie
- Zrušenie hodiny alebo predčasné ukončenie kurzu pre závažný osobný dôvod sa posudzuje individuálne.
- Za závažné osobné dôvody sa nepovažuje zmena pracovných alebo študijných povinností klienta.
- Zmena kurzu a povinnosti Freedu
- Ak sa do kurzu prihlási menej ako 5 účastníkov, Freedu si vyhradzuje právo kurz neotvoriť. V takom prípade bude prihlásenému klientovi ponúknutý iný termín kurzu rovnakého typu.
- Ak sa hodina kurzu nemôže uskutočniť z dôvodov na strane Freedu, Freedu má povinnosť informovať klienta a zabezpečiť náhradný termín.
V. Ochrana osobných údajov
- Freedu spracováva osobné údaje klientov len na účely poskytovania vzdelávacích služieb a na marketingové účely.
- Osobné údaje nebudú poskytované tretím stranám bez súhlasu klienta.
- Všetky osobné údaje sú spracovávané v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
VI. Práva a povinnosti zmluvných strán
- Freedu sa zaväzuje:
- Poskytovať služby na odbornej úrovni.
- Prideľovať kvalifikovaných lektorov a lektorky k jednotlivým kurzom a vyhradzuje si právo na ich zmenu aj počas trvania kurzu.
- Informovať klientov o organizačných zmenách.
- Klient sa zaväzuje:
- Dodržiavať pokyny lektorov/lektoriek a prevádzkový poriadok.
- Uhradiť cenu kurzu v stanovenej lehote.
- Nenarušovať priebeh výučby nevhodným správaním.
- V prípade hrubého porušenia disciplíny, ak Klient svojím správaním ohrozuje zdravie alebo majetok ostatných účastníkov kurzu alebo zamestnancov Freedu, alebo závažným spôsobom narušuje priebeh kurzu, je Freedu oprávnené od zmluvy odstúpiť. V takomto prípade nemá vylúčený Klient nárok na vrátenie alikvotnej sumy kurzu.
- V prípade nespokojnosti s lektorom, alebo lektorkou má klient právo požiadať o jeho náhradu, ak Freedu zistí opodstatnenosť nespokojnosti.
- Freedu a Klient sa môžu dohodnúť v priebehu kurzu na organizačných zmenách.
VII. Reklamácie a sťažnosti
- Klient môže podať reklamáciu v prípade, že poskytované služby nezodpovedajú dohodnutým podmienkam.
- Reklamácie je nutné podať písomne na kontaktné údaje Freedu.
- Freedu sa zaväzuje vybaviť reklamáciu do 30 dní od jej doručenia.
VIII. Záverečné ustanovenia
- Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť od 01.01.2025.
- Freedu si vyhradzuje právo na zmeny týchto VOP, ktoré budú platné od momentu ich zverejnenia na webovej stránke.
- Právne vzťahy neupravené týmito VOP sa riadia platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.